Tuesday 4 February 2014

INTRODUCTION

SMK 4 PEMANDUAN PELANCONGAN SETEMPAT

       Kami terdiri daripada 5 orang ahli kumpulan.. Kami adalah anak didikan Cik Dylinda Andrew Anem. Kami menuntut di Kolej Komuniti Kuching dan mengambil jurusan Pengendalian Pelancongan Setempat. Kami telah banyak mempelajari tentang produk pelancongan yang terdapat di Sarawak. Ahli kumpulan kami terdiri daripada Encik Ikhramuddin, Cik Jessica Jian, Cik Shirley Lenja, Cik Cindy Fatricia dan Cik Rewaani Marlyne. Kami membuat blog ini untuk memaparkan hasil kerja kumpulan kami.



nak kenal dengan kami tak??? ok inilah kami ^_^ 


lets enjoy!!! ini ialah Cik Cindy... boleh panggil dia Shin.. Shin seorang yang suka bergaya dan dia suka berkawan.. harap anda dapat berkenalan dengan Shin nie.





Kita berkenalan pula dengan Cik adik yang manis ini... nama Cik ini ialah Cik Shirley.. anda semua boleh panggil dia Kiki. Dia suka berkawan dan murah dengan senyuman... dia juga friendly orangnya.. so??? enjoy!!





hai... nie ialah Cik Jessica... boleh panggil Jess.. Jess nie umpama kakak kami.. hehe mungkin dia lebih matang diantara kami kot yuhuuu.... kakak Jess nie seorang yang baik dan x pernah lokek dengan pendapat... hehehe so?? cm ne??berkenan x?




nie pulak.. yang ladies dan  cantik manis nie.. Cik Rewaani... anda bole panggil dia Wannie... tengok post dia?? pandai kan bergaya... hehehe Wannie nie lagi best, suka buat lawak time kita sedih dan tak pernah lupa dengan kawan... best kan kalau kawan dengan dia???  





Inilah jejaka pujaan 1Malaya... nama Ikhrammuddin.. Just panggil dia Ikhram... hahaha.. cute kan??? dia ie kalau mempunyai awek mesti pandai ayat kerana apa?? dia penuh dengan ayat ayat yang power... tapi yang bestnyer tentang dia nie... erm.. kalau berkumpulan mesti dia yang pandai buat ayat yang power untuk mengukuhkan bukti yang pensyarah minta,best kan???

















 

1 comment: